sending empty form

sjap

hello i am new to php programming and i have a little problemi have this html form:// Boeking.html<html><head><title>Boeking</title><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"><script language="JavaScript"><!--function MM_findObj(n, d) { //v4.0 var p,i,x; if(!d) d=document; if((p=n.indexOf("?"))>0&&parent.frames.length) { d=parent.frames[n.substring(p+1)].document; n=n.substring(0,p);} if(!(x=d[n])&&d.all) x=d.all[n]; for (i=0;!x&&i<d.forms.length;i++) x=d.forms[n]; for(i=0;!x&&d.layers&&i<d.layers.length;i++) x=MM_findObj(n,d.layers.document); if(!x && document.getElementById) x=document.getElementById(n); return x;}function MM_validateForm() { //v4.0 var i,p,q,nm,test,num,min,max,errors='',args=MM_validateForm.arguments; for (i=0; i<(args.length-2); i+=3) { test=args[i+2]; val=MM_findObj(args); if (val) { nm=val.name; if ((val=val.value)!="") { if (test.indexOf('isEmail')!=-1) { p=val.indexOf('@'); if (p<1 || p==(val.length-1)) errors+='- '+nm+' must contain an e-mail address.\n'; } else if (test!='R') { if (isNaN(val)) errors+='- '+nm+' must contain a number.\n'; if (test.indexOf('inRange') != -1) { p=test.indexOf(':'); min=test.substring(8,p); max=test.substring(p+1); if (val<min || max<val) errors+='- '+nm+' must contain a number between '+min+' and '+max+'.\n'; } } } else if (test.charAt(0) == 'R') errors += '- '+nm+' is required.\n'; } } if (errors) alert('The following error(s) occurred:\n'+errors); document.MM_returnValue = (errors == '');}function MM_popupMsg(msg) { //v1.0 alert(msg);}//--></script></head><body bgcolor="#CCDFEA" text="#000000" scrolling="auto"><form name="form1" method="POST" action="send.php"> <p align="center"><font size="+2">Boekings formulier</font></p> <p align="center">Vul hier onder uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.</p> <p align="center">Naam* : <input type="text" name="naam"> </p> <p align="center">E-mail* : <input type="text" name="e-mail"> </p> <p a