Jump to content

Menu


D4rkH0rse

Recommended Posts

I am having some trouble getting my menu to work correctly.

 

When I press the open menu button the menu items do not appear underneath each other. Instead they seem to line up in the navbar horizontally.

 

This is my code:

<!DOCTYPE html><html>	<head>		<title>Bootstrap 3</title>		<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0">		<link href="css/bootstrap.min.css" rel="stylesheet">		<link href="css/stijling.css" rel="stylesheet">	</head>		<body>	<div class="navbar navbar-default navbar-fixed-top">		<div class="container">			<!-- Geeft de naam van de website weer. -->			<a href="#" class="navbar-brand">Tech Site</a>			<!-- Knop welke zichtbaar wordt op kleine schermen om het menu te openen en sluiten. -->			<button class="navbar-toggle" data-toggle="collapse" data-target=".navHeaderCollapse">				<span class="icon-bar"></span>				<span class="icon-bar"></span>				<span class="icon-bar"></span>			</button>			<!-- Het navigatie menu -->			<div class="collapse navbar-collapse navHeaderCollapse">				<ul class="nav navbar-nav navbar-right">					<li><a href="#">Home</a></li>				</ul>			</div>		</div>	<div>		<!-- JQuery -->	<script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.11.1/jquery.min.js"></script>	<!-- Bootstrap -->	<script src="js/bootstrap.min.js"></script>	</body></html>
Link to comment
Share on other sites

Got it to work. Just let me know if this was the correct fix, if possible.

	<div class="navbar navbar-default navbar-fixed-top">		<div class="container">			<div class="navbar-header">				<!-- Geeft de naam van de website weer. -->				<a href="#" class="navbar-brand">Tech Site</a>				<!-- Knop welke zichtbaar wordt op kleine schermen om het menu te openen en sluiten. -->				<button class="navbar-toggle" data-toggle="collapse" data-target=".navHeaderCollapse">					<span class="icon-bar"></span>					<span class="icon-bar"></span>					<span class="icon-bar"></span>				</button>			</div>

I added the div with the class .navbar-header.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...